خانه | زئولیت | فروش زئولیت اکسیژن ساز | مرکز فروش زئولیت ایران

فروش زئولیت اکسیژن ساز | مرکز فروش زئولیت ایران

فروش زئولیت اکسیژن ساز

فروش زئولیت اکسیژن ساز ، خرید زئولیت اکسیژن ساز، قیمت زئولیت اکسیژن ساز، قیمت زئولیت دستگاه اکسیژن ساز، پودر زئولیت اکسیژن ساز، زئولیت اکسیژن ساز خانگی، زئولیت دستگاه اکسیژن ساز، پودر دستگاه اکسیژن ساز، زئولیت تولید اکسیژن، تولید زئولیت اکسیژن ساز، مرکز فروش عمده زئولیت

زئولیت های صنعتی

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی زئولیت ها به ترکیب شیمیایی و ساختار بلوری آنها مربوط می شود. به عبارت دیگر ، خصوصیات آن به ماهیت شیمیایی و فیزیکی آب موجود در ساختار زئولیت و همچنین نحوه قرارگیری آب در شبکه های مولکولی بستگی دارد. وجود فلزات قلیایی و قلیایی و مواد معدنی مختلف در آنها از دیگر دلایل تنوع خواص زئولیت است. زئولیت ها همچنین دارای خواص دیگری هستند که در زیر خلاصه می شود:

  • جذب زیاد آب
  • ظرفیت تبادل یونی
  • وجود ساختار مولکولی یکنواخت در بلورهای آب تبادل کاتیونی متبلور
  • پایداری ساختار بلوری در هنگام جذب آب
  • جذب انتخابی بسته به میزان اسیدیته
  • جذب انتخابی بسته به اندازه ذرات
  • دفع و جذب مواد مختلف
  • و …
زئولیت اکسیژن ساز

زئولیت اکسیژن ساز چیست

زئولیت اکسیژن ساز در بازار زئولیت تهران و استانهای دیگر به فروش می رسد که باید با دقت خریداری شود.
دستگاه اکسیژن ساز یکی از مهمترین سیستمهای کمک های تنفسی برای بیماران تنفسی در خانه است.

با پیشرفت تکنولوژی و ورود تجهیزات پزشکی به خانه های بیماران برای تسهیل مراقبت از بیمار در خانه ، زئولیت اکسیژن ساز صنعتی و خانگی یکی از مهمترین دستگاههایی است که از این طریق تولید می شود.
اکسیژن ساز از تکنیک بسیار ساده ای برای تأمین اکسیژن مورد نیاز بیمار استفاده می کند. خرید و فروش زئولیت اکسیزن ساز به صورت عمده در این مرکز امکانپذیر است.

مولد اکسیژن هوا را با پمپ مخصوص به داخل اتاق می مکد و سپس آن را از طریق محفظه های پودر زئولیت عبور می دهد. پودر زئولیت ۲۱٪ اکسیژن موجود در هوای ورودی را از سایر گازهای موجود در هوا جدا کرده و به اتاق های دیگر هدایت می کند.

دستگاه اکسیژن ساز

کانال موجود در اکسیژن ساز فاصله و درصد اکسیژن را در محفظه ها افزایش می دهد و خلوص اکسیژن داخل آنها را به ۹۴٪ و فشار آن را به حدود ۲۳۰mm Hg می رساند.
اکسیژن از داخل محفظه ذخیره سازی به عقب جریان سنج جلوی دستگاه و از یک نازل مخصوص به بینی و دهان بیمار هدایت می شود. توجه به نکات اساسی در مورد اکسیژن ساز مهم است.

خلوص اکسیژن خروجی از اکسیژن ساز معمولاً بین ۹۳ تا ۹۵٪ است.
در حالت عادی ، دستگاه در صورت روشن بودن و اتصال به بیمار ، اکسیژن را به اتاق اضافه نمی کند.
ژنراتور اکسیژن خانگی با برق کار می کند و باتری و سیلندر ذخیره سازی ندارد و به محض قطع شدن برق دستگاه دیگر کار نمی کند. جهت خرید و فروش زئولیت اکسیژن ساز با ما در تماس باشید.

فیلترهای اکسیژن دو نوع فیلتر هستند. فیلتر اول از اسفنج پلی اورتان متخلخل یا ابر صنعتی ساخته شده و قابل شستشو است و باید هفته ای یک بار شسته شود و فیلتر دوم از کاغذ فیلتر HEPA ساخته شده و باید حداقل هر شش هفته یک بار تعویض شود.

زئولیت یک ماده معدنی با ساختار سه بعدی است که بیشتر آن از آلومینوسیلیکات ساخته شده است.
عمده ماده معدنی زئولیت آلومینوسیلیکات است.

نقش زئولیت اکسیژن ساز

نقش زئولیت اکسیژن ساز

زئولیت نقش موثری در تولید گاز اکسیژن برای انواع اکسیژن سازهای خانگی و اداری دارد. اساس دستگاه اکسیژن بر اساس روش جذب نوسان فشار است که با وجود زئولیت در دستگاه واسطه می شود. به زبان ساده ، هوای محیط با عبور از مواد معدنی آلومینوسیلیکات کاملا تصفیه و فیلتر می شود.

به دلیل اشباع سریع زئولیت با ازت ، از دو ستون زئولیت به طور همزمان در اکسیژن پلاس استفاده می شود. در حین کارکرد دستگاه اکسیژن پلاس ، یکی از ستونهای زئولیت اکسیژن گازی را با غلظت مناسب برای تنفس بیمار تأمین می کند و ستون زئولیت دیگر در حال بازسازی و احیا است. به این ترتیب، فروش زئولیت اکسیژن ساز ، زئولیت موجود در اکسیژن ساز قادر خواهد بود اکسیژن را از دو طریق پیوسته تغلیظ کند.

خالص سازی اکسیژن با زئولیت

روش جذب بر اساس نوسانات فشار یکی از متداول ترین روشهای تولید اکسیژن در دستگاههای تولید اکسیژن است که توسط مولد اکسیژن زئولیت انجام می شود.
فرآیند غلظت اکسیژن زئولیت کاملاً سازگار با محیط زیست است و جایگزین مناسبی برای کپسول های اکسیژن است.

بیو شریف مجهز به اکسیژن پلاس با استفاده از زئولیت اصلی فرانسه تولید می شود که تخلخل بسیار بالایی دارد و توانایی جابجایی اتوماتیک بین دو ستون زئولیت را دارد. ساختار زئولیت به گونه ای است که اجازه عبور اکسیژن را می دهد و از عبور نیتروژن و سایر گازها جلوگیری می کند.
ماندگاری زئولیت فرانسه به طور معمول ۱۰ سال است و نیازی به نگهداری ویژه ندارد و پس از ۱۰ سال نیاز به تعویض زئولیت اکسیژن ساز است.

انواع مختلفی از زئولیت های طبیعی و مصنوعی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است ، به خصوص زئولیت های مورد استفاده در اکسیژن ساز ، زئولیت های طبیعی برای جداسازی اکسیژن گاز انتخابی نیستند و برای این منظور از زئولیت های مصنوعی استفاده می شود. فروش زئولیت اکسیژن ساز، زئولیت ها آلومینوسیلیکات هایی با ساختار متبلور پیچیده هستند که از حلقه های به هم پیوسته یون های سیلیسیم ، آلومینیوم و اکسیژن تشکیل شده اند.

کاربرد زئولیت در تولید اکسیژن

کاربرد زئولیت در تولید اکسیژن

در بعضی از برنامه ها نیاز به تولید اکسیژن در مقادیر زیاد وجود دارد. فروش زئولیت اکسیژن ساز ، متداول ترین این کاربردها تولید دارو و کاغذ است. برای تولید اکسیژن گ دو روش وجود دارد. روش تبرید و روش جذب با نوسانات فشار. روش جذب با نوسان فشار ، که روش تولید گاز اکسیژن در اینجا بحث شده است ، در اکسیژن سازهای خانگی استفاده می شود.

در روش PSA هوا از طریق مواد معدنی آلومینوسیلیکات به نام زئولیت عبور داده و فیلتر می شود. زئولیت مورد استفاده برای اکسیژن ساز متخلخل است و سطح زیاد آن باعث جذب نیتروژن و عبور اکسیژن می شود. زئولیت به طور کلی به سرعت با نیتروژن اشباع می شود ، بنابراین از دو ستون زئولیت به طور همزمان برای تولید اکسیژن به طور مداوم استفاده می شود و در یک نقطه یکی از ستون ها گاز اکسیژن را خالص می کند و دیگری آن را احیا می دهد.

این فرآیند نه تنها بسیار سازگار با محیط زیست است ، بلکه امکان حذف سایر گازها از جریان گاز صنعتی نیز وجود دارد.

موارد استفاده زئولیت های صنعتی

علاوه بر زئولیت صنعتی ، فروش زئولیت اکسیژن ساز ، از زئولیت کشاورزی و زئولیت دامی در موارد زیر استفاده می شود:

  • مواد افزودنی در خوراک طیور و دام
  • کنترل کننده بو
  • جنگلداری
  • کاربرد در سیستم های هیدروپونیک
  • بالا برنده تبادل کاتیونی در خاک و درنتیجه حاصلخیزی
  • به عنوان جذب کننده آب در کشاورزی.
  • پرورش دادن گلها
  • گلخانه ها
  • اصلاح خاک چمنها
  • ساخت محوطه
  • تصفیه آمونیاک از استخرهای پرورش آبزیان
خالص سازی اکسیژن توسط زئولیت

خالص سازی اکسیژن توسط زئولیت

جذب فیزیکی هنگامی که نیتروژن در معرض کاتیون های کریستال زئولیت قرار می گیرد ، دو قطبی القا شده تشکیل می شود و نیتروژن بر روی کریستال زئولیت جذب می شود. نیتروژن در مقایسه با اکسیژن بیشتر قابل پلاریزاسیون است و زئولیت به طور انتخابی نیتروژن را جذب می کند و اکسیژن را بدون محدودیت عبور می دهد. فروش زئولیت اکسیژن ساز ، سطح داخلی زئولیت به دلیل تخلخل بسیار زیاد است و بنابراین می تواند مقادیر زیادی گاز نیتروژن را جذب کند.

سد فضایی ساختار قفس مانند زئولیت به گونه ای طراحی شده است که فقط اکسیژن می تواند از آن عبور کند و از عبور مولکول های بزرگتر جلوگیری می کند. حفره های زئولیت به اندازه کافی بزرگ هستند که به مولکول های اکسیژن اجازه ورود می دهند و به اندازه کافی کوچک هستند که مولکول های نیتروژن نمی توانند از آن عبور کنند.

آرگون حدود پنج درصد از گاز تولید شده توسط یک مولد اکسیژن را تشکیل می دهد. یکنواختی تخلخل مهمترین مزیت این زئولیتهای مصنوعی است.

نکات خرید زئولیت اکسیژن ساز

نکات خرید زئولیت اکسیژن ساز

مولد اکسیژن هوا را با پمپ مخصوص به داخل اتاق می مکد و سپس آن را از طریق محفظه های پودر زئولیت عبور می دهد. پودر زئولیت ۲۱٪ اکسیژن موجود در هوای ورودی را از سایر گازهای موجود در هوا جدا کرده و به اتاق های دیگر هدایت می کند.

هنگام انتخاب دستگاه اکسیژن سازی ، به دو نکته بسیار مهم توجه کنید ، اول نوع کارکرد دستگاه و در مرحله بعد کارایی دستگاه (میزان تولید اکسیژن خالص در دقیقه). این دو عامل ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و به یکدیگر مربوط می شوند.اول از همه ، برای انتخاب مدل مورد نظر اکسیژن ساز ، فروش زئولیت اکسیژن ساز ، باید تعیین کنید که به چه چیزی نیاز دارید. بنابراین ، دستگاههای اکسیژن را می توان به چهار مدل تقسیم کرد.

انواع دستگاه های اکسیژن ساز

اکسیژن سازهای خودکار که می توانند اکسیژن خالص را به طور مداوم تأمین کنند. این دستگاه فقط در بخشهای احیا بیمار ، پلی کلینیک ها و بیمارستان ها استفاده می شود.

اکسیژن سازهای خودکار با تأمین مداوم اکسیژن خالص برای اکسیژن درمانی طولانی مدت برای بیمارانی که از بیماری های قلبی و ریوی رنج می برند و به اکسیژن خالص ۲۴ ساعته نیاز دارند. از این نوع اکسیژن می توان در مراکز درمانی و در خانه استفاده کرد.

از اکسیژن سازها برای تولید اکسیژن خالص برای سلامت بدن ، فرصت های اکسیژن درمانی برای درمان بیماری ها و تهیه کوکتل های اکسیژن در خانه و مراکز عمومی استفاده می شود.

از اکسیژن سازها ، فروش زئولیت اکسیژن ساز ، با تولید اکسیژن خالص برای تهیه کوکتل های تولید کننده اکسیژن در میله های اکسیژن ، مراکز ورزشی و پزشکی و … استفاده می شود.

تولید زئولیت اکسیژن ساز

تولید زئولیت اکسیژن ساز

تمام دستگاه های تولید اکسیژن از مکانیزم ساده ای برای تولید اکسیژن مورد نیاز بیماران استفاده می کنند ، آنها پمپی دارند که هوا را به اطراف خود می کشد و آن را با محفظه ای پر از زئولیت پودر پر می کند. وظیفه پودر زئولیت ، فروش زئولیت اکسیژن ساز ، این است که ۲۱٪ اکسیژن موجود در هوای تنفس را از گازهای دیگر موجود در آن جدا کرده و به طرف دیگر هدایت کند.
اکسیژن ساز با کمک کمپرسور فشار اکسیژن ذخیره شده در محفظه را به ۲۲۰ میلی متر جیوه می رساند. در مرحله بعدی اکسیژن فشرده داخل محفظه به قسمت عقب جریان سنج ، در جلوی دستگاه هدایت می شود و از دهان مخصوص به بینی و دهان بیمار منتقل می شود.

فروش  زئولیت اکسیژن ساز

فروش زئولیت اکسیژن ساز

با توجه به مصرف زئولیت اکسیژن ساز و افزایش مصرف ژل سیلیس رطوبت گیر در زمینه های صنعت ، داروسازی و مواد غذایی ، بعضی شرکت ها در زمینه فروش محصولات شیمیایی ، فروش و توزیع ژل سیلیکا صنعتی با قیمت و کیفیت مناسب فعالیت دارند. تضمین شده به صورت جزئی یا عمده و حمل به تمام نقاط ایران. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ژل سیلیکا صنعتی و فروش زئولیت اکسیژن ساز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش زئولیت اکسیژن ساز خانگی و صنعتی

بعضی شرکت ها زئولیت دستگاههای اکسیژن ساز خانگی تولید می کنند.
استفاده از زئولیت ها در تصفیه گاز طبیعی از سال ۱۹۶۸ ، موجب شده بسیاری از مراکز صنعتی انواع مختلف زئولیت برای تصفیه گازها ، به ویژه سابازیت و موردنیت را مورد استفاده کقرار دهند.

قیمت زئولیت اکسیژن ساز

قیمت زئولیت اکسیژن ساز

قیمت خرید زئولیت تقریباً بالا است.
قیمت زئولیت اکسیژن ساز خلوص سنج دار و ۵ لیتری و لانگفیان تقریبا از حدود ۶ میلیون تومان به بالا می باشد

هایپر مد یکی از ارائه دهندگان تخصصی تجهیزات پزشکی از جمله تولید زئولیت و تجهیزات ورزشی در ایران است که توانسته محصولات با کیفیت و با مارک های شناخته شده را با قیمت مناسب در فروشگاه خود ارائه دهد و اصالت محصولات را برای مشتریان گرامی تضمین کند. با حذف واسطه ها این مجموعه یک فروشگاه آنلاین مشهور برای خرید عمده زئولیت است که مجوزهای لازم برای این کار شرکتی را دریافت کرده است.

فروشگاه اینترنتی هایپر مد ، فروش زئولیت اکسیژن ساز ، بزرگترین مرکز خرید زئولیت و توزیع تجهیزات پزشکی در سراسر ایران ، آماده توزیع کلیه تجهیزات پزشکی بزرگ و کوچک در مراکز درمانی ، داروخانه ها ، فروشگاه های شریک و … با تخفیف های نقدی فوق العاده و اقساطی است.
این تجهیزات پزشکی کاملاً اصلی بوده و دارای گارانتی می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید تجهیزات پزشکی و ورزشی را به راحتی خریداری کنید.

مرکز خرید زئولیت

مرکز خرید زئولیت

علاوه بر تهران ، زئولیت اصفهان نیز مشهور است و شرکت پارس شیمی آماده فروش زئولیت در اصفهان و سایر شهرهای استان اصفهان است ، بطوریکه قیمت عمده زئولیت معمولاً ارزان تر است.
در سال ۱۹۹۳ ، شرکت ثبت افرند توسکا شروع به استخراج و فرآوری زئولیت کشف شده در معادن استان های شرقی سمنان و آذربایجان کرد. زئولیت سمنان یکی از بهترین هاست.

مطلب پیشنهادی

قیمت زئولیت دامی

قیمت زئولیت دامی | مرکز فروش عمده و صادرات زئولیت ایران

قیمت زئولیت دامی – فروش عمده زئولیت دامی – خرید زئولیت دامی – قیمت هر …